Pages

Wednesday, 29 July 2009

2 ogos 2009!!! menjelang tiba..(-_-)

takut.. 2 je yang bleh cakap.. ntah ok ke x, blom pasti lagi.. nasib badan la kalau kena hari ahad nanti. pa2 pon, kelas stay kena masuk, na ble ponteng.. tahannnn... kawan2 da mula cbuk paking barang nak kembali ke 'rumah' mereka.. hahaha. dengan ini bermulalah episod suka duka yang bakal di lalui oleh suma masyarakat kmk.. hehehe.. masa berlalu begitu pantas. cuti da nak abes, tapi cam xnak blik kmk lagi.. nak dok kat umah. xpuas g..... hidup3.. kena wat mcm2 ler kalau nak succes2.. k, de n..

Monday, 27 July 2009

cuti...

salamm.. sekarang ktaowang cuti.. dengar khabar dari orang jauh, mcm2 diaowg buat. masing2 dah ada agenda sendiri. dengaq kata dah ada wat kuih raya.. hehe..ble mintak cket.. sebut pasal cuti, bukan kitaowg je yang cuti, owg len pun cuti gak. tp, x lama cam kiteowg.. hehe... ok de end

Wednesday, 15 July 2009

saya di KMK

emmm da lama saya kat cni. macam-macam saya dan rakan-rakan buat. tapi masing-masing ingatkan rumah.. maksudnya, ingat kat mak dan ayah..hari ni kami semua akan bercuti selama 2 minggu.. beeeessssttt. syok giler nak klelk umah.... hoho. balik umah bukan free2 boleh cuti, da keja jugak.. kat cini kitaowang da tak panggil keja sekolah, tapi assignment.. cuma saye dan roomate je yang panggil keje matrik.. hehe cewi la konon.. tapi best.. bukan senang nak dapat xperientt cam gini kat tempat lain.. so, sapa2 yang berminat , kena datang ke KMK , JUMPA KITAOWANG. BOLH KONGSI MACAM2...