Pages

Thursday, 12 July 2012

semester 4 di UiTM Shah Alam...

salam.. hari ni tanggal 13 julai 2012 adalah hari keempat aku tamat peperiksaan akhir semester..
Tapi masih lagi berada di sini belom pulang ke kampung atas beberapa sebab tertentu... hihihihi.. 

Pelbagai ilmu dan pengalaman yang telah ditimba sepanjang semester ini..
macam -macam...hihihihiih... kelakar ada, sedih pon ada... tapi rasanya banyak ketawa ja.. indah kan ..? =) so sweet.. <3
OK, apa kata kita mulakan dari awal semester: wink!!!! =)

 Ni namanya Kak Mia... =)
Kami berkenalan semasa sama- sama menyertai Kem Transformasi Mahasiswa di Pulau Pangkor akhir semester 3..
Memandangkan pengajian masih belum bermula, dan kelihatan kami sahaja yang berada di kolej pada waktu itu,  jadi kami bersiar -siar makan angin di sekitar Shah Alam aje... hehehheeh
Kami membuat lawatan tidak rasmi ke I-City Shah Alam... 
Ketika ini suasana tidak begitu meriah kerana masih ramai lagi pelajar yang tinggal di sekitar kawasan ini masih belum pulang ke kampus.


Minggu pertama pengajian bermula...=)
Kelihatan pelajar yang telah hadir ke kelas pada minggu pertama masing - masing gembira memulakan semester baru mereka. Yang di atas ini, mira, ain, dan anis...
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.... banyak betol cerita menarik sepanjang cuti semester yang lepas nampaknya.. hihihihihihhi

Ni Lab pertama semester 4.. hahaha... nampaknya semua tekun menjalankan penyelidikan masing - msaing.. da yang terkorban dan sebagainya.. hahhahahahaha

 Ni pula  mereka di sebalik tabir... sedang menimbang bahan yang digunakan dalam experiment.. jaga2.. jangan berebut -rebut yer....


 Ini lah hasilnya!!!!!! ok ready nk  ltak di bawah microscope.. hihihihi


Ok.. nampak x..? hahahhaa.. alhamdulillah.. berjaya la jugak.. hheeheh



Birthday ku 14/3 sebenarnya.. hehehee.. oleh kerana semester ini kami mengalami beberapa perkara yang telah berjaya membuatkan kami semua 'sibuk', makanya kami celebrate di kafetaria sahaja... 

 Ini namanya kek Black forest... hehehheehe... 
ain belanja.... 1 potong  ni pon penat nk habiskan... 
al maklum lah... baru sahaja selesai makan nasi sepinggan .. hehehhehehehehee



Ni adegan suap menyuap... hahahhaha.. nasib baik papkai sudu.. kalau pakai tangan memamng kenyang la.. haahahha


Ain dan Anis...... bukan main lagi haaaa.......


Bersempena dengan selangkah ke UiTM, aku serta beberapa rakanku yang lain membanting tulang dan bertungkus lumus menyediakan booth untuk fakulti kami.. hehehheee
siap panjat - panjat lagi.... semangat betul kan?

Husain dan kahirul fakri....


Ni en awi... tengah wat apa la tu.....


Aizat tengah menampal - nampal poster... azim tengah tengok sapa la budak ni..... haaiiisssshhhhh


Ok!! dengar ni semua.. dengar arahan saya ya....


mereka sedang berlatih untuk memberi penerangan  yang lengkap kepada para pengunjung  keesokan hari... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm,,......


kak zah dengan azizul dan husain... tengah ikat ballon... hahaha.. bnyak sangat la pulak.. berat ja nampak.. =p





Syafiq pula dongak ke atas.... ntah apa yang dicarinya tu......






Nabil, husain, hazwan..... korang tengah tengok ape tu...?


ni nak cek reaksi antara yis dan glucose...


Ini lah hasilnya... hahahaha... gas karbon dioksida dilepaskan .. belon ini mengembang beberapa sentimeter sejurus selepas tindak balas berlaku didalam bekas ini.. =)


SHAWL.......


Siap ada reben lagi kat kepala ain... =)


Earth Hour....

gambar ini diambil sewaktu dihadapan kolej delima dua....
60 minit..... =)


1 comment:

  1. eventhough it simple, but meaningful for me....... thanks to all... hopefully we will be together in Jannah... =)

    ReplyDelete