second day of my birthday anniversary....

Assalamualaikum  dan selamat sejahtera... =)

Hari ni second day saya mencecah umur 22 tahun... sekarang saya masuk semester 6, semester akhir pengajian dan insyaAllah kalau diizinkan Tuhan, saya bakal menamatkan Ijazah Sarjana Muda Sains & Teknologi Pengurusan Perladangan pada akhir tahun 2013... Doakan saya ya.. =)

Alhamdulilah perjalanan hidup saya sepanjang 22 tahun di Bumi bertuah ini dipenuhi dengan warna-warna yang indah walaupun adakalanya kelihatan kusam dan pudar, tp masih tetap berjaya mewarnai hidup saya...
Melalui onak dan duri bersama family, kawan2, guru2, jiran tetangga dan sebagainya mematangkan saya.. walaupun kadang kala tak berapa matanag sangat sikap saya ni.. hhehhehe

Nama sebenar saya :
AININ SOFIA BINTI MUHAMAD ASRI

last night., roomate, classmate, membe buat surprise untuk saya.. bagusnya dowg ni, pnadai pulak la belakon... ntah bila pulak dowg ni plan... mmmm musykil betol...

tekejut tgok kotak kek... belum buka kotak lg masa ni... hahhaa
Im start to think... what im suppose to do with this after i open this box.. hahahahhaha

taraaaaaa!!!!!! orange cake.. =)
Lovely... so delicous....
terima ksih tidak terhingga saya ucapkan kepada mereka.......
hopefully, segala doa, harapan dan segalanya dimakbulkan Tuhan... Amiin Ya Rahman....

ainin sofia, ainsuhaiza, nurul mardhziah, nur hanis atikah.. =)
and another one yang tersesat kt cni.. hahhaaha:
zamer afiq... is he mastermind in this anniversary..? haahhaa
dont know who...
Thanks a lot.....






Comments

  1. Replies
    1. hihihihi... mereka2 ni la yang bg.. =)
      dah la wktu ni mood x brapa nk ok sgt sbnaqnya.. huhuhu...

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Rawatan pesakit di rumah

Night Story.. (Eating Habits)