Review on skin care routine

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hari ni aku terasa nak buat sedikit review dan komen mengenai produk yang aku gunakan.

 Ok.  No 1, scrub by St.  Ives.  Scrub ni aku baru ja beli.  Rasanya baru 2 minggu pakai. Harganya RM16.90 delepas discount.  Beli kat Guardian. Alhamdulillah.  Membantu dalam menyelenggara kulit muka yang tak pernah di scrub selama ni.  Texture sgt lembut dan wangi.  Butir2 halus ni kena tahan sikit la bila di sapu ke muka.  Sebab kulit muka kita kan halus gitu.  Gosok perlahan-lahan ke muka.  Lepas dah bilas,  mmg rasa segar dan lembut.  Pakai 3 hari sekali.

 No 2. Losen ni macam biasa pakai kat tangan ja time ngada-ngada nak pakai.  Best sebab wangi.  Texture ringan.  Cepat serap ke kulit.  Nak kulut selembut bayi kannnnn

No 3. Sabun ni nama dia PAPAYA BY RDL. Mudah dapat di kedai-kedai jamu dan mydin. Harga murah ja.  Tahan berbulan-bulan la jugak.  Aku dah pakai sabun ni sejak umur 12 tahun.  Sampai dh nak dekat 30 an.  Alhamdulillah tiada masalah kulit.  Mungkin dan terlalu lama pakai.  Dah jadi sebati dengan kulit muka barangkali.


So itu shaja produk yang aku pakai selama ni.  Bedak pon pakai baby powder ja.  Warna puteh.  Itu sahaja.  Bagi mereka yang selalu bertanya rahsia aku.,  ni aku dah bongkarkan.  Tips paling berharga : SELALULAH BERWUDUK.  Air wuduk 5x sehari mampu mengekalkan kelembapan kulit kita.


SELAMAT MENCUBA.

Comments

Popular posts from this blog

NeSt rEsCuE...

Hari Bahagia Tanggal 12/11/2013 Konvokesyen UiTM Shah Alam