Assalamualaikum w.b.t.

Hai.. This time saya nak review sedikit berkenaan Sheet mask yang saya cuba tadi. Baru ja tanggal. 

Gambar ini diambil dari link https://girlyandthecity.wordpress.com/2012/11/19/skincare-my-must-have-facial-masks/
Nampak tak gambar ni? Btw, gambar ni saya copy dari link yang saya dah attach sekali di atas oleh kerana saya terlupa nak ambik gamba packaging mask ni.

Overall, mask ni sangat bagus. Boleh dapatkan mask ni di SASA. Kadang-kadang boleh dapatkannya pada harga yang murah sebab ada promosi. Packaging yang simple dan menarik. Senang untuk dibuka. Kalau korang beli, korang boleh rasa juicy bila pegang packagingnya.

Baunya sangat wangi. Dan essence pon banyak. memang totally moisture up our face soo much.
Once lekap je kat muka, memang rasa sejuk dan sangat nyaman. Pakai dalam 10 minit ja, muka korang akan rasa fresh, mood pon berubah. jadi happy gitu.

Mask ni sesuai dipakai kalau kulit wajah tengah burn. I thinks it work pretty well with sunburn sebab it able to soothing the skin. Tapi perlu pakai berulang kali. Untuk saya yang berkulit kering dan berminyak di bahagian T zone, Alhamdulillah kesannya mengagumkan. Walaubagaimanapun, bagi mereka yang berkulit sensitif, amatlah perlu untuk mendapatkan nasihat doktor terlebih dahulu untuk mencuba sebarang produk di pasaran. Dikhuatiri mendatangkan kesan tidak baik pada kulit anda.

Thas all for tonight. Semoga maklumat ni sedikit sebanyak dapat membantu kalian dalam mencari produk yang sesuai dengan kulit wajah.

Wassalam.  =)

Comments

  1. Hepi bday cik buntat, ainin sofia muhamad asri yang ke 27.. syg awak. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi. Terima kasih en muntat sbb sudi wish utk sy. Hihi. Me tooo. 😍😍😍

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Night Story.. (Eating Habits)

Rawatan pesakit di rumah