Komen make-up

Bismillahirrahmaanirrahim...

Entry kali ni pendek sahaja.  Sebab bateri fon dah nak habis.

Hari ni aku tengok review tentang produk kecantikan dari drug store. Ada bermacam-macam jenis produk.  Kesesuaiannya barangkalu berbeza bagi setiap pengguna.  Terutamanya make-up for ladiess.

Honestly,  aku memang yang tak pakai make-up.  Event though umur aku dah tak semuda dan sekanak-kanak dulu.  Aku tak pandai pakai make-up la senang ceqita.  Alhamdulillah kulit aku normal dan tidak bermasalah.  Jadi aku tak cerewet sangat tentang make - up.

Cuma ada la pakai pencuci muka.  Itu pon sebab nak tanggalkan minyak di muka ni.  Kalau tak nanti boleh kumpul buat goreng ikan.

Comments

Popular posts from this blog

tazkirah...=)

msih prlukh lg aku d sisimu...??