Pages

Wednesday, 15 July 2009

saya di KMK

emmm da lama saya kat cni. macam-macam saya dan rakan-rakan buat. tapi masing-masing ingatkan rumah.. maksudnya, ingat kat mak dan ayah..hari ni kami semua akan bercuti selama 2 minggu.. beeeessssttt. syok giler nak klelk umah.... hoho. balik umah bukan free2 boleh cuti, da keja jugak.. kat cini kitaowang da tak panggil keja sekolah, tapi assignment.. cuma saye dan roomate je yang panggil keje matrik.. hehe cewi la konon.. tapi best.. bukan senang nak dapat xperientt cam gini kat tempat lain.. so, sapa2 yang berminat , kena datang ke KMK , JUMPA KITAOWANG. BOLH KONGSI MACAM2...

No comments:

Post a Comment